Fredag kväll

2kommentarer

Tjaba !

Sitter uppe och har tråkigt...
Mamma e på teater och syrran å pappa sover.
Tror jag ska gå å lägga mig jag också snart. E ganska trött.
Idag har jag varit i skolan. Det var boring som vanligt :P Efter de så
gjorde jag inte så mkt... Har tagit d lite lugnt :)
Måste bara passa på att säga att Norrtälje gymnastik förening (gympagruppen
jag går i) har fått en ny hemsida. www.laget.se/ngftruppen
Kolla in den :)
Men nu ska jag sova så puss å kram !


En liten fin höstbild :) Även om det snart är vinter :P

2 kommentarer

HannaMaria

08 Nov 2008 00:17

I know å jag vill också ha den ;P

Fin hemsida ni har fått förresten ! :D Jag har skrvit i er gästbok ! titiii

PUSS !! <3

HannaMaria

08 Nov 2008 13:50

Den var värsta bra ju :D Är typ besatt av dom filmerna nu ;P Vill ha allihop :D !

Vad ska du göra idag ? :)

Puss !

Kommentera

Publiceras ej