Fredag igen :)

1kommentarer

Hejsan !

Då var det fredag igen :) Det är riktigt skönt när veckorna går så fort :P
Plus att vi har ledigt på måndag så vi har lång helg ! Fast vi har 2 prov (!)
nästa vecka :/
Idag har jag först varit i skolan. Det var tråkigt. Men när jag kom hem
så tittade jag på lite inspelade program :) Först på Gray´s Anatomy
och sen på flera avsnitt av Vänner :) Dem var asbra :P
Imorn så kommer våra älskade kompisar till oss och ska äta för att sen sova
över ! :) Roligt ! Och vi barn ska baka pepparkakor ! :D Äntligen börjar
det bli lite julstämning :)
Men nu måste jag gå tyvärr :(
Vi hörs pussar F !

1 kommentarer

aggepagg

10 Dec 2008 15:37

hej

jag hoppas att du hade kul på gitaren

det gör nog inget att du glömde eng-boken <3

ska snart träna

love you <3



Kommentera

Publiceras ej