Tredje Advent

3kommentarer

Hejsan på er !
Nu är det tredje advent ! Fett najs ! ! Tänk att de bara är en vecka kvar till julafton
på onsdag ! Jag fattar de knappt !
Idag har jag inte gjort så mkt... På morgonen så gjorde vi julgodis. Våra gäster var
kvar för dem sov hos oss :) Det var mysigt <3
Sen har jag bara tagit de lugnt för jag håller på att bli sjuk :/ Har ont i magen och
ont i huvudet :( Men de är bara att tänka posetivt och äta mkt fruk. Därför gjorde jag en
smothie (stavning*) på eftermiddagen :) Men eftersom jag håller på och bli sjuk så
blev de ju såklart ingen träning idag :( så jag har haft en tråkig eftermiddag med mkt
tv-tittande :P
Men nu måste jag kila. Ska käka ! Puss och kram <33


Visst ser de gott ut ! Knäck är en utav mina favoriter ! Vilken är din favorit ?


Syrran, Mårten och Mattias pressar tv :P


Och till sist en bild som visar att de är tredje advent <33

3 kommentarer

Hanna

15 Dec 2008 12:29

Vad gott :D Bakade ni ngt mer ? :P

Snart ses vi :D ! <33

Miccan ;D

15 Dec 2008 19:28

men hallå, laffi pressar ju också TV :P <33

Aggepagg

08 Jan 2009 18:29

Gud vad söt hon är <3

Jag kunde åka till kvisthamra imårn.

och pappa sa att man fick åka men snowboard på den vanliga bussen(men inte med skolbussen)

Men du får ringa mig när du kommer hem.

puss puss

BFF

Kommentera

Publiceras ej