Tisdag och Julshopping

1kommentarer

Hejsan !
Idag var vi och julshoppade i Stockholm med klassen :D Det var askul :P
Fast nu har jag sjuuukt ont i benen för att jag har gått så mkt ;P Hur som helst så
hittade allt jag letade efter. Jag köpte julklappar till mina kompisar och till
Syrran :P Fast de kan jag inte skriva vad de är ifall ngn skulle läsa :P
Jag var fett klumpig och råkade säga till Agge vad hon skulle få ! :O Hehe :P
Men men... sånt händer ;) Vi kom hem till Norrtälje vid 16:30 så då var de bara
att skynda upp till roslagskolan för att träna... Gissa om jag var trött eller :P
Men jag kunde inte skippa träningen för idag kom Richard ! Det var jätteroligt ;)
Men nu måste jag gå hejdå pussar <33


En godisaffär :P Ser de inte lite smarrit ut ;)


Titta vad vi fick till lunch ! fett gott var de säger jag bara :)


Mickan å Ida vid lunchen :P


Och till efterätt tog jag en smothi (stavning*) Den var sjukt god :D


Och till sist en bild på min tolkiga fröken :P (hon som ska sluta)

1 kommentarer

aggepagg

10 Jan 2009 17:02

hej gumman

är hos mormor och slappar.

ska snart ta ett bad.

jag hae jättekul igår med dig, vi måste ju bara göra om det.

puss puss<3

Kommentera

Publiceras ej