Onsdag

0kommentarer

Hej hej !
Idag har jag varit i skolan :) Det var ganska kul faktiskt :P Det var
fotbollstunering så alla klasser på högstadiet skulle spela :P Vår klass
klarade sig till kvartsfinal ! Asgrymt ! Dem slog 2 nior ;P
Men sen förlorade dem... Hur som helst så har jag knappt haft några
lektioner idag. Först hade vi SO i typ en halvtimme. Sen så fick vi rast och
efter de så gick jag och hade tyska i en halvtimme för att sen gå och
kolla på när vår klass spelade. Efter de hade jag slöjd i en kvart och sen var
de bara att rusa till gymnastiksalen igen för att titta på när dem spelade
en gång till :P Sen så sprang jag och hade träslöjd en kvart till och sen var de
lunch ;)  Efter de så spelade dem kvartsfinal och förlorade :( Sista lektionen
hade vi svenska :P Så de har varit en ganska häktig dag :P Efter skolan
så hade jag desseutom min sista gitarrlektion för den här terminen. Dt gick
jättebra :)
men nu måste jag dra ! Puss puss <3

Kommentera

Publiceras ej