Onsdag kväll

1kommentarer

Hejsan :)
Är nere hos farmor och farfar :) Min faster är här så man får passa på att
träffa henne :P
Idag har jag varit i skolan. Som vanligt tråkigt. Vi hade slöjd och jag har träslöjd.
Vanligtvis så är det jättetråkigt men idag var de helt okej :P Jag håller på med
en smörkniv som pappa ska få i julklapp :) Hehe...
Efter skolan så hade jag gitarr :) Det var jättekul !
Efter de så pluggade jag som en galning. Först svenska sen SO och sen Eng.
Vi skulle skriva brev till tomten på engelska ;) Haha mitt vart ganska bra faktiskt :P
Men nu måste jag gå och vara lite trevlig :P
Ha de bra pussar !

1 kommentarer

Josefin

11 Dec 2008 13:49

haha x) kanske inte så smart att skriva vad du sa ge till din pappa i julklapp x) tänk om han får för sig att han ska kolla på din blogg.. då blir det ju ingen överaskning ;O hahah x) puss<33

Kommentera

Publiceras ej