Måndag och 1:a december

2kommentarer

Hej hej !
Sitter i mitt rum och chattar lite :) Som alla vet är det ju första december idag.
Det är så mysigt ! Att vakna varje morgon och öppna kalendern och allt !
Fast julkalendern i år var ju sjuuuukt tråkig ! Någon som såg avsnittet imorse ?
Skägget i brevlådan eller va den hette. Usch ! Men men...
Idag har jag iaf varit i skolan... Det var inte speciellt roligt. Agnes var sjuk !
Det ända som var roligt var musiken :P Imorn är det iaf träning :) Vi måste träna som
galningar till juluppvisningen som är på söndag ! (7/12) Fatta att vi bara har en
vecka på oss ! Men roligt ska det bli :) Kom gärna och titta klockan 16:00 i
roslagsskolan i Norrtälje !
Men dags att kila. Vi hörs Puss och kram (skumbanan) ;)


Haha ! Skumbanan :P Fattar ni ? ! ;)




2 kommentarer

Hanniii

01 Dec 2008 23:03

Jag håller med dig, usch vilken dålig :( Jag som hade hoppats på en bra mysig julkalender men icke! GRR ;P

Läste förresten att tävlingen inte gick så bra ..:( tråkigt men ni får kämpa vidare :D! När slutar din träning imorn ? tänkte om jag kunde ringa dig ? dt var så längesen vi pratade nu ...:(

Kärlek <33

aggepagg

16 Dec 2008 20:33

hej

var det kul på träningen

du körde inte för hårt va, om du blir sjuk nu så dödar jag dig :P

ses imårgon <3

puss puss

Kommentera

Publiceras ej