fredag igen

1kommentarer

Hej hej !
Då var det fredag igen :) Skönt ! Veckorna går så snabbt ! Fast de är ju bara bra
eftersom dt blir jullov fortare :P
Idag har jag varit i skolan och det var blä :P
Hur som helst så var jag ju på träning igår. Det hände en sjukt knäpp grej !
Jag skulle köra salto (bakåtvolt) men när jag sprang så fick jag typ svårt att andas
men jag tänkte att jag skulle köra ändå :P Men så blev det ju såklart inte utan jag tvekade
vilket lädde till att jag landade på nacken... + att jag fick ont i ryggen :/ Och vi
har juluppvisning på söndag ! Aja de får väl gå :P
Nu är jag iaf med Bästis Agnes och hon ska sova hos mig ikväll :) Vi ska ha
lite myskväll framför Tv:n :P
Vi måste också hålla tummarna för älskade Hanna (hannamariia.blogg.se) för
hon tävlar på JSM imorn och på söndag i Helsingborg :) Lycka till ! <33
Men nu måste jag gå så ha de bra pussar F !


Kände för  en liten bild på tomten såhär i december :P

1 kommentarer

aggepagg

20 Dec 2008 15:32

hej

det är synd att vi inte kommer kunna vara med varandra på hela lovet, men om vi kan göra något nån dag (om du orkar)

Kommentera

Publiceras ej