Fredag

2kommentarer

Hejsan !
Hur e läget ? Själv är de bra... Jag är ganska trött. De blev ganska sent igår :P
Jag somnade inte förens vid 2 :P Vi var ju hos min farbror och käkade middag.
Det var riktigt kul :) Lilla Moa var där också :D Hon är sååå söt ! Gud vad jag
vill ha en sån liten hemma ;P Jaja... Jag får väl skaffa egna ;) Men jag väntar
nog ett tag med d :P
Hur som helst hade vi sjukt roligt :) Min kusin (Moas
pappa) åkte hem vid 11
. Med moa och hennes mamma då förstås ;P Sen så satt
vi andra uppe. Alltså farmor, farfar, min farbror, min faster, min andra faster och min andra
kusin ;)
Hehe vi var hela stora släkten :P Och mamma, pappa å syrran såklart ;)
Vi spelade ngt spel där man skulle göra scharader (stavning*).
Ska jag vara ärlig så var de nog den ända andledningen till att jag orkade hålla
mig vaken :P Men kul hade vi :)
Senare idag ska vi åka till min Mormor och Morfar och träffa mina andra kusiner där ;)
haha många kusiner ;P Och imorn bär de av mot fjällen ! :D Jippi ! !
Men nu måste jag gå ! Ha re bra pussar F <33


Haha Visst är hon söt !


Jag och Lilla Moa ! (min frisyr är inte den snyggaste) ;)

2 kommentarer

Josefin

30 Dec 2008 16:20

Gud vad långt hår du har fått frida... :O <3

Emma Fridén

01 Jan 2009 17:44

Hej på dig, kommer ni att va kvar i Åre när vi kommer? vi åker den 3:dje :D <3

Kommentera

Publiceras ej